ilosasel2010 normalde 6 aylıkken filan oturuyor desteksiz bebekler bizim 8 aylık olmak üzereydi oturdu desteksiz 9 aylıkken emekledi 13 aylıkken de yürüdü ya millet tembel bu tembel diyordu sürekli ama ben hiç takmadım her bebek kendine özeldir sonuçta