ilosasel2010 Anneler bebeklerinizi destekli ya da desteksiz ne zaman oturtmaya basladiniz ? biz henüz 4 ayligiz bizim icin erken ama merak ettm ☺️
uykucukoala ilosasel2010 benim ki baya geç oturdu ya hatta ben problem mi var diye düşünüyordum artık 😅
Oznr11 ilosasel2010 benim kizim 3 ay 25 günlük ben kucağımda falan oturuyorum cnm kendisi oturmak istiyo cnk
Mom28 ilosasel2010 4 buçuk ayda başladık nöroloji Dr sordum bide Instagram’da canlı yayın açıyorlardi ebebek gibi yerler orda da nöroloji Dr na sorudm destekli 4 buçuk ayda 5 dk en fazla oturt demişlerdi 🥰
ilosasel2010 ilkgozagrimm bizim icin erken zaten bunu biliyorum ama oturtan anneler tam 6 aylikken mi oturttular yoksa 5. Ay bittikten sonra mi onu merak ettm ben
ilosasel2010 Oznr11 bizimkide oturtmak istiyo kucagima yatirdim mi kalkmak istiyo ama erken diye çekiniyorum
uykucukoala ilosasel2010 normalde 6 aylıkken filan oturuyor desteksiz bebekler bizim 8 aylık olmak üzereydi oturdu desteksiz 9 aylıkken emekledi 13 aylıkken de yürüdü ya millet tembel bu tembel diyordu sürekli ama ben hiç takmadım her bebek kendine özeldir sonuçta
Tosbikkizim ilosasel2010 3 ay 16 günlük kucakta kendisi oturmak istiyor asla yatar şekilde olmuyor hemen kafasını kaldırıyor istemiyor
Oznr11 ilosasel2010 erken ama hic yatmak istemiyo cnm yatirinca kalkcam die çabalıyor oturunca duruyo
Mom28 ilosasel2010 ya bebeğe göre değişiyor eğer bebek hazırsa zaten kendi uzanır posizyondan kaldırır cnm ve oturtugunda ağlamaz ben 2 defa falan koyardım sonra zamanla artırdım x🥰
Gulcan88 ilosasel2010 6 ayi dolana kadar hic oturtmadim 6. Ayinda destekli oturttum 2 hafta sonra desteksize gecti