Gokceperi Merve28Gurcan cnm ben vermedim ztn doktor cıkarsa ver dedi maşallah ne ateş oldu nede huysuzluk..
Merve28Gurcan EbruAA ben vermeyeceğim dedikleri gibi belki hiç olmayacak atesi yok yere ilaç vermylim kuzucuklara.çıkarsa öyle verriz.
Merve28Gurcan [silindi] fitil son seçenek olsun diye okudum bi sitsds.şuruba göre bebek vücuduna daa agır geliyormuş.öncelik şurup ,şurup fayda etmezse fitil deniyor.
Merve28Gurcan Deletedmom10 bnde o şekilde yapacağım artık.inşallah bizimkine de bişi olmaz sakince atlatırız.huysuzluğuna razıyım yeterki ateşi çıkmasın.
Merve28Gurcan Durumommy koltukaltından olan civalı termometreler en doğru sonucu veriyor .dr.umuz o şekilde ölçün demişti bize.
Durumommy Merve28Gurcan çok şükür geceyi atlattık bişey olmadı ama kulaktan ölçer hep gazla çıkarıyor