Merve28Gurcan merhaba bana da hemsireler ver öle gel dedi ama ben vermedim atesimiz olmadı eve geldik iç çekerk uyudu kalktı sıkıntı yok derken aşıdan 4 saat sonra çılgına dönmüş bir şekilde krize girerek ağladı okadar ağladıki Çatlıcak DİE doktorumuzu aradım ağrısı vardır calpol ver dedi verdim sakınlestrerek 2 saatte zor uyuttum uyannca geçti şükür inş sizde de ateş başka şikayet olmaz 🙏