zeytinbacilar Nazann bir hafta yaptım sonra bugün dinlenme oldun dedim ertesi gün oldu birazdan yaparım dedim bunu diyeli 1 ay oluyor bakalım yine başlayasım var ama
ErenimBalOglum Nazann bnde bi sabah bi aksam yapiyorum 😂 gaza geliyorum resmen ben 1 haftada 2 kilo verdim 2. Haftamda ise 1 kilo verdim dahada 20 kilom var 84.35 ile başladım bu serüvene bugün tartıda 80.75 gördüm kendimi çok mutluyum 😂 hedef 60
meza ErenimBalOglum Canım sakin durma devam böyle bir iki derken ben 87den 70 kiloya düştüm sende devam et bırakacak gibi olursan hemen motivasyon için biseyler yap
ErenimBalOglum Nazann hatta bu sabah leslie yapmamıştım dur yine gaza geldim bi 45 dakikalık yapayım arkasına da bi kaç müzik açıp oyun oynarım yorulmazsam bi de ip atlarim 😂
meza Mina_mariye Canım üç yemek kaşığı yoğurda çay kaşığı ile bir zencefil bir zerdeçal birde tarçın karıştırıp yiyorum pazartesi ve cuma günleri altın kurudiyorlar buna
Aryemus_3 Nazann 15 gündür leslie yapıyorum hiç sıkılmıyorum inş devam ederim dikkatte ediyorum henüz tartilmadim ama toparlandim belli
ikipasaannesi meza şuan pek bisey belli olmuyor gibi 🤔 biraz daha zaman geçsin bakalim evde tarti yok o yüzden tartilamiyorum da
ikipasaannesi meza inşallah gider bu göbekler bizden yaa umutla leslie yapmaya devam edicem ben tartilirsam bi fark olursa yazarım buraya
meza ikipasaannesi merak ediyorum canım haber et banada aslında tartilmasan bile vücut ölçülerini bir kağıda yazıp sonra on gün sonra birdaha ölçülerine karsilasatirabilirsinde
Mom0971 Bi tane grup vardi sanki leslie icin bende bugun basladim birbirimize motivasyon verelim diye acayim diye dusundum ama aklima geldi vardi zaten oraya yazayim dedim ama bulamadim😕
meza Mom0971 Var canım yapildimi keskiler diye bende oraya yazan olunca motive olurum hemen kalkıp yapiyorum
Hayatnegarip Benim de leslie de 12 .günüm her gün 45 dakika yapıyorum..Sabah yarim saat akşam 15 dkika
Nazann cagla24 bnde bgun 45 dkika olani yaptim arti baska bi spor dsha ama aksam cogkofte ve sutlu kahve ictim cok pismanim
cagla24 Nazann ya ben emzirme döneminde olduğum için yememden kısmıyorum ama evde bari az hareket olsun diye leslie başladım onu da her gün yapmam zaten 😂