AyzAli vallahi öyle böyle içirdim canım pekmez kokuyorum her mamasına Bi ara piş piş açarak içti şimdide mecbur telefondan sadece onu içene kadar birşeyler izliyor öyle başka türlü içmiyor yoksa dün gece şarkıyı açtım ama izlemedim öyle içti doktor bide vanilya özü koy demişti ama içtiği için ona gerek duymadım yani en fazla 1 yaşa kadar içer diye tahmin ediyorum tat duyusu geliştikçe istemez heralde