Oykuhulya_031220 bebeğinde inek sütü alerjisi olan teyzelerimiz; o iğrenç ötesi mamaları bebeklerinize hangi yöntemle içirdiniz? Tatlandırıcı şeker veya reçel kullandınız mı mamalarda? Bebeğim 2 aylık tatlandırıcılar sağlığında bi etki yaratır mı sizce?
Nimm Oykuhulya_031220 vitmadan vanilya şurubu al… ben formül mama hiç kullanmadım ama yeni işe başladım başlamadan 1 ay önce 40 paket kadar süt depoladım…8 aylık kızım dolapta stokladığım sütlerim çözülünce tadı garip geldi kızımaa bende çareyi vanilya şurubu ile çözdüm inan dene derim alerjik bebekler için üretilmiş zaten bildiğim kadarı ile …
Prens_annesi2_5_20 Oykuhulya_031220 tatlandırıcı ya ne gerek var canım en doğalı pekmez ve doktor bizde ya pekmez yada aktarlarda vanilya özü al onla tatlandır dedi 5 aylıkken başladık 9ay .10 günlük hala içiyoruz inşallah biraz daha devam ederiz içiyor şimdilik ben 6 aya kadar emzirdim ancak Red çıktı bıraktı o yüzden o aydan başladık teşhiz 3 ay 26 günlükken kondu
anneoldumkiben Oykuhulya_031220 bizde de var alerji süt veriyorum kilo almazsa mamaya başlicaz biz de kendimiz evolvia rp aldık iki doktora götürüyoruz kesinlikle vermeyin pirinç unu varmış daha kötü yapar dedi aptamil aldık nasıl iğrenç kokuyo😑 çok aç olup emmezse veririm diye iki kez kustu 3 kez içti artık alışır bnce sizin de çünkü şeker pekmez vs bence vermeyin
Oykuhulya_031220 motherthea daha denemedim. Bugün başladık ilk olarak. Doktor bi mama verdi kendisi. Onu içmezse diye senin dediğini reçete etti. Bende belki doktorun verdiğini içer diye yine de sizlere sormak istedim.
Htcmthn motherthea bu mama iyi mi kilo aldırıyor mu bebeğinize bende bu mamayı kullanıyorum benim bebeğime pek yaramıyor sanırım
motherthea Oykuhulya_031220 evolvia dısındaki hiç bir mamayı kabul etmedi genel olarak hiç bir Bebek etmiyormuş koku ve tat bakımından en güzeli evolvia deneyin iyi günler
Yagmurmislina motherthea evolvia ac kullanıyorum tadı zehir gibi kokusunu bile alınca migdem bulanıyor ama inek sütü olmayan çeşidi iyi demekki.
Oykuhulya_031220 Nimm sen ve senin gibilere hayran kalıyorum valla. Nasıl oluyor da o kadar süt depolayabiliyorsunuz. Benim hiç yok stok sütüm. Göğsümdeki bile zor yetiyor. Nasıl yapıyorsunuz merak ediyorum açıkçası 🤭
Oykuhulya_031220 Prens_annesi2_5_20 pekmezli denedim onu da almadı canım. Başka marka mamalar deneyeceğim artık ne yapayım
motherthea Oykuhulya_031220 çok güzel kilo aldırıyor tadı da güzel deneyin bi bulmak zor ama biraz ben zor buldum firmayı aradım vs öyle Temin ettiler
Oykuhulya_031220 anneoldumkiben bize de doktor dün nuteicina neocate diye bi mama verdi kendisi bunu içmezse evolvia rp al dedi onu reçete etti. Doktorun verdiğini içmiyor evolvia yı alacaktım. Ne yapim almim mi şimdi 😔 çok bunaldım artık. Çocuk kilo alamıyor doğduğu gibi kaldı. Bende bunlara stres yaptıkça daha çok gidiyor kendi sütüm. Ne yapacağımı şaşırdım
Belginsena Oykuhulya_031220 bende Neocate kullandım ama kızım içiyordu bişeye gerek duymadım o yüzden ben
Oykuhulya_031220 Belginsena babada onu verdi doktor ama içmiyor. Sende işe yaradı mı kilo konusunda peki. Zorla içirmeye mi çalışsam napsam. Offf 😔
Prens_annesi2_5_20 Oykuhulya_031220 aslında en acı en kötü tadı olan aptamil diyorlardı bilmiyorum ki doktorumuz içmezse gelin başka marka söyleyim deneyelim demişti