Sezenaksukarademir O hiç belli olmaz cnm. Ben çok okuyup bakmıştım hamileyken 50 de 1 di benim. Ama görüldüğü gibi bu bir olasılık. Aldırmayı düşünmüyorsa öğrenmek ona nasıl hissettirir bunları düşünsün. Nifty testi var evet doktor söyler ona zaten ama nifty yaptırsa da ısrarla amniyosentez önereceklerdir . ona gerek yok. biri de bunu dedi