2 Li test Riskli çıkmıştı benim de amniyosentez önerdiler yaptırmadım. 3 lü test istediler onda da risk çıktı ama 2 Li kadar değildi. Dr. bunlar sadece oranlar dedi. 10 da 1 bile olsa olmama ihtimali yüksek dedi. Yaşla bağlantısı var. Benimkini ona yordular. Çok şükür birşey çıkmadı. Olumsuz düşünmesin akışına bıraksın.