Woody tekrar başlamış sanırım bir süredir kimse bulamıyordu ar var ama süt alerjisi olanlar da onu kullanamıyormuş forumda da çok arayan vardı bende bütün eczanelere sormuştum hiç bulamadık ama az önce bana cevap olarak yazdı ya üretildi yenisi almış bir kaç paket iyi olmuş çok mağdur olunmuştu