Bebeğim 10 aylık ve artık yürüyor. Önceki sohbetlere de baktım ve en çok önerilen marka Vicco, ondan almayı düşünüyorum. Ama nasıl model olmalı, hafif mi orta mi, uzun mu kısa mi karar veremiyorum. Sizin alıpta memnun kaldığıniz yada kalmadığıniz model varsa önerilerinizi, tecrübelerinizi bekliyorum. Bu konuda çok heyecanlıyım biran önce alıp oğlumu dışarı çıkarmak istiyorum 😂