Oznur2611 gereksiz bi tepki olmuş. Bayan mamaya karşı olmadığını söylüyor. Emzirmekten yana buda onun tercihi… ki hakli yani istememekle manevi boyutundan ziyade maddi boyutuda var, mamalar çok pahalı,, biz her ay ortalama 400TL mamaya veriyorduk. Herkesin gücü buna malesef yetmiyor. Neyse ki bizde kurtulduk zaten mamadan 👍🏻