Melissa95 valla canım benim. Benim oğlum 3 günlüktü bu zayıflamış dedi mama verin takviye yapın dedi. Ki bizde mamaya karşı değildik ama doktor öyle diyince aldık başladık. Herkes çocuk aç aç diyordu. Yok sutun sari olması laizm yok sutun yağsız bilmem ne. Bende o yüzden sütüm yetmiyor sanıyordum ama sonradan ögrendim ki ben aslında yeterince emziriyor musum. Ben çocuk uyuya kalınca uyuyor diyip kalkıyordum halbuki çocuklar uykularindadw içiyorlarmış. Onu farkedince mama ihtiyacımız kalmadi. 1,ay sonra gündüzleri verdik. Sonra bi süre sonra 4aydan sonra sadece akşam yatmadan önce verdik şimdi tamamen kestik. 1 aydir. Oglum 6 aylık suan O yüzden kilo almadi sütüm yetmiyor hikayelerine ben şahsen inanmıyorum. Yani sırf bu ay biraz az kilo aldı diye bu sut yetmiyor anlamına gelmiyor. Çocuk bu, bu ay bu kadar kilo alır diğer ay almaz. Herkesin sutu yetiyorda seninki neden yetmesin ki. Ama tabi başka sorununuz vardır o yüzden yetmiyordur, onu bilemem tabi. Ama öyle yada böyle üzülmeyin çoçuğunuzun sağlığı en önemli olandır. Mama alırsanızda aptamil almayinda ne alırsanız alın.