Ebru2ozturk Esmataha Allah korusun canim dikkat et gerekirse uyuma yinede saat kur ben hep öyle yapardım şifa bulsun inşallah annelik ne zor 😢
Ayde Esmataha boğazın da kizariklik varmış o yüzden ateşi çıkıyor muş ilaç yazdı 2 gün sonra müayenemiz var sizin şimdi ki durum nə?
Zeynebsmom Esmataha tahlil yapmadılar mı ne biçim insan bunlar ya vücudunda enfeksiyon varsa yükseliyorsa crp si keşke zaten var 3 gündür zaten deyip test isteseydiniz 😔 çok geçmiş olsun bir an önce geçer inşallah
Esmataha Zeynebsmom yapmadılar malesef, doğru düzgün muayene bile etmedi. Biraz ısrarcı oldum şimdi yazaym antibiyotik istersen dedi gerek yok dedim çıktım. Umarım 6. Hastalıktır da yarına geçer 😔