Esmataha bizde de birkaç kez kusma olmustu. Hatta doktor bogazları da kızarmıs öksürük başlarsa ve artarsa buhar verirsiniz demişti. Eşlik eden semptomlar da olabiliyor sanırım. Bir arkadaşımın çocuğu da geçirdi onda da ishal eşlik etmişti. Öksürüğü artarsa doktorunuza sorarsınız ona göre başka bir şey de kullanılması gerekiriyorsa kullanırsınız. Hiç korkmayın 6.hastalıksa bir anda geçip gidiyor zaten. Benim kızımın ateşi de 39,5a kadar çıkmıştı sonra bir düştü bir daha çıkmadı çocuğum da rahatladı hemen. Döküntümüz bile pek olmadı