Birkucakmutluluk benim oğlum da 15,5 aylık ve bu yazdıklarınız çarpı 2😂 bence kızmak doğru değil, zaten evde dışarı çıkamıyor keşfetmek, eğlenmek,oynamak istiyor. Dua edelim beyin gelişimleri iyi,sağlıkları yerinde,böylece keşif yapmanın peşine düşüyorlar hayatı öğreniyorlar. kendinizi de boşuna tüketmeyin.bunlar doğal süreçler, sizin inatlaşmanız en büyük hatanız. Dolapları indiriyorsa hadi gel birlikte indirip eşyalarını inceleyelim deyin birlikte yapın bunları. Engellerseniz ileride meraksız,öğrenmeye kapalı bir insana dönüşecektir.