Birkucakmutluluk La_Mer evet onunla vakit geçiriyorum çok eğleniyor ama sürekli yanında olamıyorum :/
MeryeminAnnsi Birkucakmutluluk cocuklar yapma dedikce yapar derler ama.nasil anlatmsk lazm bilmiyorum
Birkucakmutluluk taninmayananne 🥺🥺 o zaman diğer şeylerde yardım Etsin madem çocuğa bakmıyo. Sende bi insansın
taninmayananne Birkucakmutluluk yok ben robotum onun gözünde neyseki eşime dedimki annen çok sıkıldı haftasonu yasakta iyice darlanir burada köyde yine dışarı çıkar bugün götürelim dedim oda yarın hazırlanın götürelim o zaman dedi 💪 cmts özgürüm inşallah
Birkucakmutluluk Annisss benimki sanki geç konuşacak gibi. Anne baba gibi küçük kolay kelimeleri söyleyebiliyor ama hiç beni anne diye çağırmadı babası gelinca babaa demedi. İki kelime hiç kullanmadı
Birkucakmutluluk karabocuk daha 9 aylıkken öyleyse inanın benimkini aratmaz sizinki. Oğlumda öyleydi çünkü 😁 o zaman çok şükür oğlum 11-11,5-12 gibi uyur. Gece kalkıyor ama en azından daha sakin emip uyuyor ona şükredeyim
karabocuk Birkucakmutluluk valla pertim çıkıyor ikinci cocuktan gözüm korktu 🙄 inşallah benim ki de erken uyumayı öğrenir 🌼
Btstml Birkucakmutluluk oğlum da aynı 17 aylık artık arkamı dönüp la havle diyip oğluma dönüyorum durumu anlatıyorum sabırla,yapmaması gerektiğini ama anlamıyor ya da anlamak istemiyor bilmiyorum 🥲 ama zamanla geçer diye umuyorum