Eliffffffffffff Bebişlerinizin kıyafetlerini ütülemeyi ne zaman bıraktınız? Ben 1 ay bile ütülemedim. Yetişemiyorum her şeye..🥴
Hohomoromu Eliffffffffffff ilk bebegimde 6 aya kadar utuledim 2 de utuledigimi hatırlamıyorum 🤪 2 çocuğa yetişmek zor
Bir_prenses_anasi Eliffffffffffff 9 aylığız hala ütülüyorum heo ütülemek istiyorumm ütüleyecem rabbim sağlık verirse
Mircet Eliffffffffffff 6 aylık hala ütülüyorum kozmetik alerjisi var yıkandıktan sonra bi kere daha durulama yapıyorum sonrada yoğun buharda ütülüyorum yoksa sivilce sivilce oluyor her yeri
nazanay Eliffffffffffff Sadece dogmadan once aldigim kiyafetlerini 1 kez utuleyip, dolabina yerlestirmistim. Sonra hic utulemedim.
CilekRecelim nazanay her yıkamada ütülüyorum . 4 ay 25 günlüğüz. Sırf ütü için akşam uykuya yattığına kendimi ütü odasına atıyorum. Eşiminkileri ütülemeyi erteliyorum gerekirse beybikonunkileri ütülüyorum .
AsyaDuaOz @Eliffffffffffff Çoraplarına kadar kalıp gibi dursun diye ütüler yerleştiririm kırış kırış giydirince temiz hissi uyandırmıyor bana. 11 aylık ütüyü de hiç bırakacağımı sanmıyorum. Çok huysuz inatçı ağlak bebeğim var babası evdeyken 1 saatimi ayırıyorum mutlaka
nazanay CilekRecelim Kendimizinkileri de utulemiyoruz zaten. Utu gerektiren kiyafet de almiyoruz bu sebeple.
Tugce5540 Eliffffffffffff Bende 2. Yada 3 ay ütüledim baktım fatura çok geliyor sonradan da çok üşendim 🤣🤣
Birprensesannesiii Eliffffffffffff doğduğundan beri ütülüyorum ansızın dışarı çıkmamız gerektiginde büyük kolaylık oluyo
CilekRecelim nazanay çok özür dilerim ben genel cevap yazacaktım . Size ithafen yazmışım. Sizi eleştirmek değildi amacım. Kusura bakmayın lütfen .
basaktpe12 Eliffffffffffff yeni doğduğunda bütün kıyafetlerini ütüledim dolaba yerleştirdim çorabına kadar ama bebek olunca zor oluyor ve gereksiz geliyor yıkanacak kuricak ütüde beklicek falan benim tanıdığım 5yasına kadar ütüledi çok saçma geliyor du bana