26262626 biogai probiyotik canım gazı varsa extra gaz ilacı kullanman lazım o yüzden tek başına işe yaramamıştır. Bir dip not ekliyeyim biz 3.5 aylık olduk gaZımız çok ama kendi daha rahat çıkartıyor kakasını yaparken çok ıkınıyor bi tek .bütün gaz ilacını saatli düzenli verdim ama bizde bi işe yaramadı tavsiyem sürekli gaz ilacı değiştirme ben hep kullandım bu işe yaramadı diğeri o yaramadı başka diyene kadar bugüne geldik, zaten çok gazlı bebekse bazen hiç bir şey işe yaramıyor zamanla sabretmek lazım