26262626 ben kullanıyorum 1.ci ayından itibaren.şimdi 4 aylık olucaz hala drvam ediyorum.oğlum kolik bebe ıkınmalar kıpkırmızı olmalar vardı çocuk doktorumuz biogia gaz damlasına ek nurse harvey şurubu verdi tamamen bitkisel bi zararı yok dedi.günde 3 kez 2 ölçek veriyorum,kullanabilirsiniz bence😇 inşallah sizede faydası olur🥰