Yenianne0606 ozge3747 bizim doktorumuz öyle söyledi arkadaşımın doktoru da aynı şekilde. Kuzenimin haberi yokmuş aşıdan 1 yaşını doldurdu kızı yaptırmaya gitti o da aynı şeyi söyledi. O zaman herkes 1 yaşını bekleyip tek dozla kurtarırdı zaten sanırım
Yenianne0606 ozge3747 ama siz 1 yaşında 3 doz yaptırmışsınız bilemiyorum 1 yaştan sonra tek doz yapılıyo diye 3 ayrı doktordan duydum ama tabii çok tıbbi bilgim yok
ozge3747 Yenianne0606 Tek doz sadece nimenrix yapılıyor bexsero iki yada üç doz olmak zorunda. Bizim de bir doktorumuz var kafamıza göre yaptırmıyoruz sonuçta.☺️
denizsn Tortilla rotavirüs aşısı ile birlikte 780 tuttu eczacı 700aldı üstelik tanıdık eczane değildi.