Mom076 bu kaynanalaro ne yapmalı acaba susmuyorlar sadece boş boş knuşuyorlar normal bi şeklde söylese anlayacağım ama sanki dünyanın en kötü bişeyiymiş gibi söylüyor ister istemez insanın kafasına takılıyor acaba bişeymi varda dönmüyor diye sağlıklı olsunlar da ne zamn istelerse ozman dönsünler. Benim arkadşımın bebeği 1 yaşında 10 kilo her bebek farklı işte anlasalar keşke