MehmetefeM21 Zeyhoo vallah çok kötüyüm ne kol ne bel ne el kaldı ne beden artık takatim kalmadı dayanacak çok az bir sabrım ve gücüm kaldı hiç uyumayan bir bebek ve hep huzursuz 😓
Zeyhoo MehmetefeM21 canım uyku öncesi yaptırabiliyorsan duş yaptır sonrasında da bol bol yag ile masaj yap genelde bebeler duş yapınca rahat uyuyo
Zeyhoo MehmetefeM21 bide eger gazdan dolayı aglıyorsa bebekler için rezene çayı vardı ondan yapıp biberonla 20cc verebilirsin başta bende işe yarıyordu şuan ek gıdaya başlayınca tadını begenmiyor beyefendi itiyor 🙄 bulamazsan da akşamları bi fincan kendine al iç sütünden de geçer
lazannesi MehmetefeM21 yani zor canım inan yardım edenin olsada zor benim annem hep yanımdaydı ama bebeğin öyle çığlık çığlığa ağlarken sen gidip yatıp dinlenemiyosun zaten hiç bişey yapmasanda yapanın başında duruyorsun Allah yardım etsin bi şifa hayırlı bi huzur versin bebeklerimize
karsiyakalianne MehmetefeM21 biz de 2 ay 21 gunluguz sabırla geçeceği günü bekliyorum. Allah hepimize yardim etsin…
Masalnare MehmetefeM21 canım biz 4 aylık olduk şükür geçti çok zor yaşadığım için biliyorum teknyöntem yok zaten hangisi ile rahat ediyor ise öyle yap bilki kalıcı değil geçiyor amma tabi daha zorlu dönemleri başlıyor bu sefer dişler kaşınmaya başladı Bİle bakalım o zamanlar ne yapcaz
MehmetefeM21 İnşallah tek umudumuz beklemek zaten elbet büyüyecekler bu zamanlarda bitecek tabi ama sabır sabır annelik sabır işi işte napalım