Allahım artık isyan ediyorum ben bebeğim 1 ay 20 günlük doğduğundan beri uyku nedr bilmez olduk kolik bir bebek ne denesiysem boş ne verdiysem boş ağlar sabha kadar uyumaz ıkınır kendni sıkar son çare fitil oldu artık fitil kullanıyorum sırf 1 saat uyusun die çok yoruldum cokk yıprandım artık uykusuzluktan yorgunluktan sizce bu nezman düzelecek yoluna girecek benim gibi olan anneler yokmu 😓