Berininannesi07 rabis_2655 benim de ilk 4 ay öyleydi sonra bebeğin ihtiyacı kadar sütüm geliyor sürekli emdiği için de sağmaya gerek kalmıyor ama ben de ilk zamanlar sürekli sağıyordum sürekli sağınca da sütüm daha da çok oluyordu akıyordu resmen
Berininannesi07 Hayrunnisa7 sütün sağdıkça gelir bebek emdikçe vücudun süt üretir azalmaz kesinlikle uzmanlar bile diyor sürekli emzirin ya da düzenli olarak sağın sütünüz artar diye
Hayrunnisa7 Berininannesi07 Peki canım ben bugün sağacam da saklama torbasından almayı unutmusum başka neye koyabilirim acaba ?
Oznurrmehmet rabis_2655 çoğaltmaya çalışıyorum maşallah ne guzel bende azaltmaya calısıyordum 😂suan daha cok olsun dıyom 5 dk emse bıtıyo süt
Berininannesi07 Hayrunnisa7 temiz bir kapaklı cam şişeye koyup buzdolabına koyabilirsin saklama poşetini aldığında aktarır buzluğa atabilirsin ya da biberonla koy buzdolabına 3 gün bekleme süresi var buzdolabında
Busee04 rabis_2655 sağdıkça daha çok gelecektir aynı şeyi bende yaşıyorum 1 aydan sonra sağmayı yavaş yavaş azalttım. Çünkü öyle çocuk emiyor gibi uyarı alıyor göğüs ve süt üretiyor sağmayı azaltabilirsin