Merhaba anneler,
1 ay önce doğum yaptım. Şuan sütüm çok geliyor sağıyorum sağmama rağmen göğsümü boşaltamıyorum. Bebeğimin emmesi de yeterli gelmiyor. Elektrikli pompa ile sağıyorum. Sağmayınca ağrıyor semsert oluyor. Bu durum geçer mi yoksa süt azaltma gibi bildiğiniz yöntemler var mı acaba ?