Merryyy Bence alıp yanınızda uyutup öyle beşiğine koyun.
Benim bebeğim de 6.5 aylık, beşiğinde desteksiz uyuyordu ama son 10 gündür beşiğine koyunca çok ağlıyor ben de yanıma alıyorum 1 saat dönüyor, oynuyor sonra elimi tutup uyuyor.
Bu durumdan hiç rahatsız değilim, aksine çok hoşuma gidiyor, uyuduğu gibi alıp beşiğine bırakıyorum.