Gokceylul merhaba. Benim ikiz kızlarım. Biri 11 aylıkken yürüdü , şu an 13 aylığız ve diğer kızım hala tamamen yürümüyor. Anca üç dört adım atıyor. Çok erken ayaklanmıştı çok erken yürür derdik tam tersi oldu. Diğer kızım emeklemiyordu bile pat diye yürüdü. Her bebek kendine özel 🌸 hiç üzülmeyin. Ve bebeklerimiz/çocuklarımız asla bir yarışın içinde değiller.