Herkese iyi geceler 🌸 ben acemi bir anne olarak sizlere danışmak istiyorum. Kızım bu ayın 28nde 1 yaşına girecek ama yürümüyor. ben aslında normal karşılıyorum her çocuk kendine özeldir tabi ki,ama eşimin canını çok sıkmışlar muhabbeti geçmiş senin kızda hâla yürümüyor mu benim ki şu ayda yürüdü bla bla. Bende bir danışayım dedim sizlere şimdiden teşekkür ederim ❤️