fikolatte
archmom
GokturkAlp
Ates_mami
prenses3509
Ya umarım dediğiniz gibi olur. Ne zamandır bu kargoyu bekliyordum ben de. Ama öyle olsa kuryeyi aradığım zaman yarın getireceğiz derdi ama kurye de böyle bi gönderi gözükmüyor bizde diyor. Bide teslim edilen kişi de farklı biri gözüküyor. Yine orada benim adım soyadım olsa tamam dicem. Bakalım yarın düşeceğim peşine, ne olur bilmiyorum 🤷🏻♀️