Yagmursonrasitoprakkokusu eşime cep telefonu almıştık , bizim gorevlinin kapısına birakip gitmislerdi , düşünün vermemisler kapiya birakmislar , gelseler evdeyiz zaten, o kadar kizmistimki o zaman biri alsa gitse geçmiş olsun , artik cok acayip çalışıyorlar teslim etmeyi birak kapilara birakmaya basladilar