Minnossareannesi Kagansmother o durum gerçekten sinir bozucu iki kere kullansam bile çöpe gidiyor çoğu
Minnossareannesi Urazinannesi2808 Bir şey olacağını sanmıyorum Ya. Üzerine son kullanma tarihi atıyorlar o tarihe kadar kullanılabilir. Tavsiyem bi dahakine küçük boy alın isterseniz 🙏🏻💕
yagmurcfr Urazinannesi2808 Aynen öyle canım Rabbim herkesin evladına sağlık sıhhat nasip etsin bizlere bağışlasın 🥰🤲🏻🌺
Ygz30 Mustela zaten doğal ürünleri olan bir marka.Koklayın herhengi koku farklılığını anladığınız zaman bırakırsınız.Bende kullanıyorum.Losyonunu daha yeni bitirdim 14 aylıpız.Kokusundan belli eder.
Nebihe4 Urazinannesi2808 tarihi geçmiş şampuanlar saçta dökülme yapiyo deride de dökülme falan yapabiliyo kullanmamanızı tavsiye ederim ama kullanılara bisey olmayanlarda var
Urazinannesi2808 Mirayse kullansam mı acaba diyorum bir taraftan da riske atmak istemiyorum bebeğim çoook alerjik de benim. 🤷🏻♀️