Gokcesra yok canim dedigim gibi bu dogru bir fikir degil dogal olan maddelerinde bir omru var yani sole bak.olaya bir yaprak bile dogada en tabii olan seydir ama kurur gider mustelanin yada her yiyecegin bir ömrü vardr bizde onun sampuanini ve gunes kremini kullaniyoruz zamani gelince degistirmemiz gerekiyor. Sizde dikkatimi ceken sey dolaba koydugunuz urunlerin raf ömrüne dikkat etmememiz olmustu…dolaba attiginiz yiyecekler belli bir.sure sonra ozelligini kaybeder donuyor doye butun ozelligini korumaz. Nacizane tavsiyem o tarihleri hicw saymayin aman nolcakki degil bir sey oluyor illaki