Nuran1 Bilmemeknayıp değil, öğrenmemek ayıptır derler ya, senin bu konuda bilinçlenmen inan beni mutlu etti bir anne olarak. Anneysek öğrenmeye açık olmalıyız, at gözlüğü ile bakamayız çocuklarla ilgili şeylere, bakmamamız gerekir. Beslenme uzun vadede çocuğumuz için çok önemli. Paketli gıdalardan, şekerden, tuzdan, gdo dan ne kadar uzak tutabilirsek o kadar faydasını görürler.