Nuran1 merhaba. Bebek bisküvisi için çok erken 🙏🏻 anne sütü ya da formül mama ile beslenmeli ilk 6 ay. Zorunlu sebeplerle ek gıdaya başlandı ise yoğurt, sebze ve meyve püreleri verilmeli. Paketli gıda hiç önerilmiyor. Bebeğiniz biraz daha büyüdüğü zaman evde kendiniz bebek bisküvisi yapabilirsiniz. Sınırsız tarif var. Paketli gıda vermemenizi öneririm.