Nilyaa inşaallah ya elimden geleni yapmaya çalışıyorum uyanınca tekrar uyutmaya çalışıyorum fazla uyanık kalmasın yorulmasın diorum ama işte demekki birazda zamana ihtiyacı var. Uyulmadığı her an sürekli ilgi istiyor ya ağlayacak ya uyuyacak. Belki daha küçük ondandır umarım gireriz düzene 😊