Aybars2020 valla şuanda Bi sıkıntı yaşamadım uykusunda benim bebeğim doğduğundan beri Bi sıkıntısı olmasa uyumayı seviyor gündüz 4 uykusundan 2 si kısa oluyor bazen uzatmaya çalışıyorum onları geri uykuya döndüğü oluyor akşamları da 8 gibi odaya giriyoruz herlade alıştı başta dirense de uykuya geçiyor tabi ilerleyen aylar nasıl olur bilmiyorum ama sürekli atak mı bu diye düşünmektense anın tadını cıkarıyorum