Merveeflinakyz eczaneye bile sorabilirsiniz. doktorunuza da sorabilirsiniz. ben eczacıyla konustuktan sonra instgaramda saglıklıyarınlar hesabından iletişime geçmiştim. butun sorularımı yanıtladılar, kaç doz kullanmalıyım. nasıl uyutmayalımn. cok ılgılenmıştı oradakı kadın sagolsun. Senın de aklına takılan bır sey olursa ordan sor, eczacıya sor. 4 yaş altına da doz düşürerek kullanılıyor dıye bılıyorum. icinde ıhlamur papatya melısa ozlerı var, tamamen bitkisel. şiddetle öneririm. bize cok ıyı gelmıştı. ben kendıme bıle kullanmıstım etkısını gormek ıcın :)