Kızlar ne durumdasınız?
Kızıma gel diyorum gelmiyorum, kalkmıyorum, istemiyorum, gelme , alma , öyle deme , yapma , dur , başa pış demiyorum ,no noo vs.. ayy resmen ne dersem istemediğini dile getiriyor. Sinirlenip bize bağırıyor . Çok tatlı oluyor tabi ama bazen de aşırı inatlaşıyor . Eşime bazen diyorum ergen bebek sanki resmen hareketleri o şekilde felan 2 yaş sendromu tam olarak bu mu ? 😃