Asilinannesiiiii su an atak donemi sizin icin uygun olmayabilir. En kotu atak 4. Ay birde 10/11 ay arasinda yasadim oyle birsey. İnternetten biraz bakin farkli yontemler var sizin icin uygun olani belirleyip uygulayabilirsiniz ya da hepsinden biraz biraz karistirabilirsiniz ben oyle yaptim. İlk gunler zorluydu hatta ilk gun vazgecmek uzereydim uyudugunda. En onemlisi kararli olup kendinizi gercekten buna hazir hissetmeniz. Cunku vazgecip birakirsaniz daha kotu olabilirmis. İnsallah kavusursunuz guzel uykulara. Uykusuzluk cok zor ben birde calisiyorum resmen zombi gibi gidiyordum ise.