Bebeğim uykusu geldiği zaman o kadar çok ağlıyor ki hiçbir şey onu sakinleştirmeye. İşin garibi çok uykusu geliyor ağlıyor ama uyumuyor. Geceleri iki saate bir kalkıyor. 4 ay 24 günlüğüz. Uyku ilk günden b ri sorundu. Artık kafayı yemek üzereyim . Geceleri en az bir iki saat uyutmak için ugrqsiriz birde ikide anca uyur. Gündüzleri onbeş yirmi dakika. Yorgunluktan bittim artık. Aynı durumdw olup bu durumu çözebilen var mı? Bana bı akıl verin lütfen