TospikOglusum Mom28 bende artık seni unutmam dur hatta takip edeyimseni sende et beni👍hamilelik nasıl gidiyor,neler yapiysn 💖
Pelo16 Baliminannesii332411 Doktorumuz daha geçen gün dedi. Açıldıktan sonra 3 ay içerisinde kullanılmalı sadece.
[silindi] Baliminannesii332411 bize sağlık ocağındaki hemşire 1 ay geçmişti yenisini alın etkisi geçiyor demişti aşıdan sonra ateş falan olursa vermek için verdiğim zaten bir çay kaşığı kadar iki defadır aldım bende bu ay kontrole gidince doktora bi soracağım
GramPozitifBakteri Baliminannesii332411 Eczacıya sormuştum bir ay demişti.Kendi çocuğuma da her ay yeniliyorum malesef demişti hatta