minnostospik Ben 6.ayda blendir yapmıştım 7.ayda yutma refleksi gelişince çatalla hafif pütürlü bıraktım şimdi 13 aylık çiğniyor sorun yaşamadık hiç birde 8.ayda çiğneme refleksi daha fazla olurmuş bebeklerde 8.ay çok önemliymiş o aua gelince mutlaka küçük parçalar verin ağzına sigabilecek şekilde kendi çiğnesin ezmeyi bırakın tabi verdiğiniz şeyler damakla ezilecek kadar yumuşak olmalı.