minnostospik Merhaba happy kids anneleri 🌸 Doktor kontrolüyle ek gıda başladık çatalla ezip verince öğürüyor. Ağzini kapatip yemek istemiyor ve blender kullanmali miyim? Siz nasil veriyorsunuz ?
tardis minnostospik şiddetle blender kullanmayın diyorlar. Ebebekte sebze meyve emziği var. Onunla biraz rahat ettim. Hem kendisi eliyle tutup emiyor.
Biranne91 minnostospik en başından beri hiç blendır kullanmadım. Çatalla ezip verdim hep. Bebeğiniz refleks olarak öğürüyor olabilir zamanla alışacaktir sonuçta anne sütü veya formül mama dışında bir besin tüketiyor yadirgamis olabilir
minnostospik tardis evet kullanmayin diyolarda çatalla ezdim öğürüyor korkuyorum ağzından atıyor o emziği alayim bende teşekkürlerr 🥰
Biranne91 Hiramgul valla hiç hatırlamıyorum ama şuanda 8 aylık hâlâ arada öğürüyor ama ben tamamen püre halinde vermeye karşı olduğum için yapmiyorum
Filizderit minnostospik en buyuk hatam kizima hep blendirden verdim oyle alisti zor artik cigniyordu 2,5 yasinda yeni yeni artik cigniyor simdi ogluma bu hatayi yapmicam cignwmwyi ogrensin
Mom106 Filizderit ahh benim kızım 18 aylık blender yanımdan ayırmıyorum nasıl alıştı 🥺 herşeye kusuyo zaten formul mama ağırlıklı gidiyoruz
Pembebeyzmavi Filizderit merhabalar üstünden biraz geçmiş ama bizde ek gıdaya 2 ay oluyor nerdeyse geçeli. Blender yapmayın diyor herkes ama ben blenderı 1 sn falan açık tutuyorum hemen kapatıyorum yani epey pütürlüde kalıyor hatta çatalla ezince daha çok püre gibi oluyor. Şimdi bu halde bile sakıncalı mıdır?
anne15 minnostospik evet evet buharda haslayın cam rendeye koyun kasık yardımıyla ezin püreye yakın kıvamda oluyo sebZelere azda zeytinyağı koyun
Prensinannesii minnostospik çatalla ezip biraz anne sütü veya mama ile sulandırabilirsin bilendir dan ziyade
Biranne91 minnostospik blendır hiç kullanmadım. Şuanda 8 aylık hâlâ arada öğürüyor ama ben tamamen püre halinde vermeye karşı olduğum için vermedim.
Angars minnostospik ilk baslarda çatalla iyice ezdim ama sonra azıcık pütürlü kaldi bi ezdiginizin fotografini atarsaniz daha iyi yardimci olabiliriz
Deletedmom78654 minnostospik asla bir alışırsa çok zor bırakıyorsunuz. İçine su falan koyun yumuşatsın