birmelekannesi2 Sarikuzumalp 6.hastalık gecirmis olabilir canım 3 gun ates, 3gun dokuntu seklinde oluyor
Sarikuzumalp birmelekannesi2 aaa öyle mi doktor hiç 6.hastalıktan bahsetmemiş ama döküntü bu hastalığın son evresimi oluyor yani sıkıntı yok demiş doktor ama tekrar bi sıkıntı olur mu?
birmelekannesi2 Sarikuzumalp aynen canım döküntü ile hastalık bitiyor, bir dha da hastalıgı gecırmıyor bagısıklık kazanıyor