Aleyna1010 Tugcesilam kıyamam sana olursun olursun korkma ben oldum ama hiç özlememişim hamilelik çok güzeldi😂😂
Tugcesilam Aleyna1010 ealla o ödemlerle hamileliği cok özlemme herhalde güzeldi ama ödemim coktu wallahi olsamda adet şu şişlikler gitsin
Hfs Tugcesilam öncesinde bi. Kere oldum nırmal adetten biraz daha az dı ama bu sefer lekelenme var korktum hamilelik olur diye bebiş 7 aylık daha
Ask2 Tugcesilam valla ikinci bize kaza oldu sabahtan beri maydanoz kaynatıp içiyorum olayım diye hemen spiral taktırcam bi olsam
Habilovs Tugcesilam benim bebeğim de 1haftaya 3aylık olacak. Hala regl olmadım,sezeryan doğum yapmıştım. İnşaAllah hamile kalmam.
Zeynep1208 Tugcesilam oğlum tam bir yaşında ve hala olmadım bende.. henüz çok erken kilo vermek için kendinizi strese sokmayın 😊 🥰