Timurunannesi Tugcesilam bünyeden bünyeye değişiyor . 1 yıla kadar olmaması normal kabul ediliyor . Ben 40 im çıktıktan 15 gün sonra olmuştum.
caglaras Tugcesilam canım benim bebeğim 6 aylık hala olmadım. Araştırdığıma göre sadece anne sütü alan emzik bile almayan bir bebeğiniz olunca vücut regli iyice erteliyormuş.
Hyrosh Tugcesilam merhaba ben 9. Ayında olmuştum halada gecikmeler oluyor emzirmekle ilgisi varmi bilmiyorum
Nur98 Tugcesilam ilk oglum da 6.bucuk aylıkken oldum ikincisinde 10 aylıkken oldum 🙈adet olduguma sevindim resmen hiç aklıma gelmezdi sevineceğim 😅😅
Aybars2020 Tugcesilam biz 2 ay 22 günlüguz bende daha yeni oldum herkese göre değişiyormuş ama erken olmak mi iyi geç olmak mi hiç bilemiyorum. Bakalım birde kilomda etkisi olacak mi🤔
Aybars2020 Tugcesilam aynısını yaşadım. Normalde hiç terleyen bir insan değilim ama her gece uyandığımda terlemiş oluyordum biraz azaldı benim ama umarım tamamen biter. Bu arada 2 ay 22 gunluguz