busrasahin45 GunesliHayat ar+med diye bi marka aldım canım ölçtüm 37-37.2 çıkıyor arada normal mı hastaneye gitmeye gerek var mı ki
GunesliHayat busrasahin45 38 üzeri ateşli olarak görülüyor bebekler.ama ben 37.5 üstünü gördüğümde ateş düşürücü veririm her zaman.sizin derece gayet iyi hiç endişelenmeyin 😇