Ben de tabii ki her istediğinde emziriyordum ama diğer göğsüme de mochi takıyordum o artan sütü alıyordu, mesela 15 dakika 1 göğüs 15 dakika diğer göğüs emiyordu ya ilk başlarda O zaman takıyordun muçiye ok içerde kalan sütleri Sağıyordu ben de onu dolaba kaldırıyordum. MochiNin amacı o zaten