kubusss ama mochiden sonra çok çok arttı sütüm poşet poşet dolaba kaldırdım sonra terbiye oldu o dolaptaki sütleri dışarıya çıktıkça arabada vermek için kullanıyorum onları da biberonla veriyorum. Emdikten sonra ki sağımda 60-80 ml süt çıkardı o zamanlar şimdi ne zaman emmek istese emziriyorum gaz derdimiz de bitti kilo alımı da iyi ama ek gıda da alıyor tabi ki kilosunu o da etkiler